Wysyłka Dostawa

Wysyłka Dostawa Metody wysyłki Wszystkie produkty są starannie pakowane i wysyłane wraz ze śledzeniem przesyłki i ubezpieczeniem. direect ubezpiecza każdy zegarek na pełną wartość i wysyła go wraz z numerem przesyłki. W każdej chwili możesz sprawdzić aktualny status swojego zamówienia na swoim koncie direect. Przesyłki direect są powierzane tylko najlepszym kurierom, w tym DHL, DPD i UPS, liderom w dziedzinie ekspresowych przesyłek lotniczych. Wysyłka standardowa jest obliczana na stronie kasy w zależności od kodu pocztowego i kraju. Wysyłamy do krajów UE, USA, Kanady i Wielkiej Brytanii. Opłaty za wysyłkę obejmują cło i opłaty celne za przesyłki do wszystkich krajów członkowskich UE, a także do Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej i Kanady. Czas dostawy Szacowany czas dostawy różni się w zależności od produktu i jest podany w karcie produktu (jeśli jest dostępna), na stronie kasy, w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia oraz w strefie zastrzeżonej w sekcji "Zamówienia" po złożeniu zamówienia. Ogólnie rzecz biorąc, średni czas dostawy zależy od miejsca przeznaczenia i wybranego produktu. Przed złożeniem zamówienia zostanie wyświetlona ostateczna data dostawy, oszacowana na podstawie adresu docelowego wprowadzonego w kasie. Status wysyłki Po wysłaniu zamówienia klient otrzyma potwierdzenie pocztą elektroniczną od firmy direect oraz kuriera, który odebrał przesyłkę. Wiadomość zawiera łącze, którego można użyć do samodzielnego sprawdzenia statusu przesyłki. W obszarze zastrzeżonym można również w każdej chwili sprawdzić status zamówienia i śledzić przesyłkę, klikając przycisk "STATUS WYSYŁKI". Przesyłkę można również śledzić bezpośrednio na stronie internetowej firmy kurierskiej, korzystając z wiadomości e-mail wysyłanej na adres podany przy składaniu zamówienia. Większość naszych zamówień dociera na czas. Mogą jednak wystąpić opóźnienia w dostawie wynikające z wydarzeń niezależnych bezpośrednio od firmy direect lub kuriera (np. zła pogoda, kontrole władz). Jeśli zamówienie jeszcze nie dotarło, zalecamy sprawdzenie wiadomości e-mail wysłanych przez firmę direect. Jeśli otrzymałeś wiadomość e-mail z informacją o możliwości śledzenia przesyłki, możesz skontaktować się bezpośrednio z działem obsługi klienta firmy kurierskiej, która odebrała Twoją przesyłkę. Jeśli zamówienie zostało złożone przy użyciu zarejestrowanego konta, szczegóły wysyłki zostaną wyświetlone w potwierdzeniu wysyłki oraz w szczegółach zamówienia na koncie osobistym. Jeśli natomiast zamówienie nie opuściło jeszcze logistyki firmy direect w wyznaczonym terminie, należy skontaktować się z działem obsługi klienta firmy direect.